Zmluvy - tovary a služby

 
 

Zobrazených je 25 z celkového počtu 2133 záznamov na stránke:  

< predchádzajúca stránka  1 ... 56 57 58 59 -60- 61 62 63 64 ... 86  ďalšia stránka >
 
Názov a anotáciaDátum zverejneniaČísloRadené vzostupne CenaDodávateľ
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže Deti pre Bratislavu medzi hl. mestom SR Bratislava a CVČ Štefánikova 35. Finančná odmena bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Ambasádor triedenia".
10.12.2021MAGTS21003313 000.00Centrum voľného času
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže Deti pre Bratislavu medzi hl. mestom SR Bratislava a ZŠ s MŠ Vývojová 228. Finančná odmena bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Outdoorová záhradná učebňa".
10.12.2021MAGTS21003363 000.00Základná škola s materskou školou
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o udelení finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže "Deti pre Bratislavu" medzi hl. mestom SR Bratislava a ZŠ s MŠ Odborárska 2. Výhra bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Multi - Kulti v príbehu, zámer: vytváranie podnetného multikultúrneho prostredia na 1. stupni."
10.12.2021MAGTS21003303 000.00Základná škola s materskou školou Odborárska 2,
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže Deti pre Bratislavu medzi hl. mestom SR Bratislava a ZŠ s MŠ Milana Hodžu. Finančná odmena bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Schody k prírode".
10.12.2021MAGTS21003403 000.00ZŠ s MŠ Milana Hodžu
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže Deti pre Bratislavu medzi hl. mestom SR Bratislava a ZŠ Holíčska 50. Finančná odmena bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Efektívne využitie voľného priestranstva vedľa Základnej školy, Holíčska 50".
10.12.2021MAGTS21003413 000.00ZŠ Holíčska 50
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny
Zmluva o poskytnutí finančnej odmeny v rámci 3. ročníka súťaže Deti pre Bratislavu medzi hl. mestom SR Bratislava a ZŠ Hlboká cesta 4. Finančná odmena bola udelená za vypracovanie projektového zámeru "Spoločne ďalej".
10.12.2021MAGTS21003343 000.00ZŠ Hlboká cesta 4
Zmluva o poskytnutí notárskych služieb
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa zabezpečiť pre objednávateľa notárske služby.
1.4.2015 3 000.00JUDr. Jana Horňáková, notár
Dodatok číslo 7
Dodatok číslo 7. zmeny v rámci majetkových poistných zmlúv uzatvorených v KOMUNÁLNEJ poisťovni, a.s. Vienna Insurance Group
19.10.2021MAGTS21002583 104.00KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insuran
Nákup čistiaceho podlahového stroja a vysávača/fúkača lístia30.12.2016 3 120.00Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Kúpna zmluva č. MAGTS200023320.11.2020MAGTS20002333 161.84LightStorm Services s.r.o
Kúpna zmluva č. Z201516858_Z
Notebooky 13,3 , ASUS Zenbook UX303LN i5-4210U/8GB/128GB SSD/13.3 FHD Touch/GT840 2G/W8.1P Brown alebo ekvivalent
18.8.2015 3 180.00SERVISUJEM, s. r. o.
Kúpna zmluva č. Z20205011_Z27.4.2020MAGTS20000563 350.00X logistics, s.r.o.
Zmluva o dielo č. 15/201213.7.201215/20123 462.00ENPRO Consult, s.r.o.
Zmluva č. MAGTS2100230 o nákupe elektronických darčekových kariet
Zmluva o nákupe elektronických darčekových kariet
23.12.2021MAGTS21002303 500.00Aupark, a.s.,
Zmluva o nákupe elektronických darčekových kariet Aupark14.12.2016MAGTS16002333 500.00AUPARK, a.s., Einsteinova 18, 851 01 Bratislava, IČO: 47240377
Čiastková zmluva o dielo MsP/16/00049
Čiastková zmluva o dielo MsP/16/00049 uzatvorená medzi objednávateľom Hlavným mestom SR Bratislavou a zhotoviteľom Morez Group a.s., Nitra.
Predmetom zmluvy je rozšírenie mestského kamerového systému v MČ Jarovce.
Cena za predmet diela je 3517,37 eura s DPH.

Zverejnená: 10.11.2016.
11.11.2016MsP-16-000493 517.00Morez Group, a.s.
Zmluva o dielo č. MsP/15/00007
Zmluva o dielo č. MsP/15/00007 uzatvorená 3.6.2015 medzi objednávateľom Hlavným mestom SR Bratislavou a zhotoviteľom NOPE, a.s., Kazanská 48 Bratislava.
Predmetom zmluvy je zhotovenie prepojenia mestského kamerového systému s kamerovým systémom Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Bratislave so zriadením monitorovacieho pracoviska.
Celková cena predmetu zmluvy je 3 623,21 eura vrátane DPH.
Zverejnená: 3.6.2015.
3.6.2015MsP-15-000073 623.00NOPE, a.s., Kazanská 48, Bratislava
Nákup softvérových licencií25.1.2017MAGTS17000193 696.00MICROCOMP – Computersystém s.r.o.
Kúpna zmluva č. Z20158954_Z
Notebooky s príslušenstvom
10.6.2015 3 720.00mc.edu, s.r.o.
Kúpna zmluva - Smart televízory
Kúpna zmluva na kúpu smart televízorov ako výsledok verejného obstarávania v rámci DNS Elektrospotrebiče - Výzvy č.6 "Smart televízory" v zmysle opisu predmetu zákazky.
13.1.2022MAGTS22000023 760.00František Majtán - EURONICS TPD
Kúpna zmluva č. Z201621868_Z
Zabezpečenie LCD obrazoviek do kancelárií prvého kontaktu a do vstupnej haly. Digitálne nosiče pre propagačné a informačné účely verejného obstarávateľa.
12.9.2016Z201621868_Z3 799.00AVsystems, s. r. o.
Balík služieb elektornickej inzercie pracovných ponúk v zmysle zmluvy o poskytovaní služieb č. Z20169654_Z (EKS)
Inzercia pracovných ponúk prostredníctvom webového portálu www.profesia.sk
10.5.2016MAGTS16000803 813.60Profesia, spol. s.r.o.
Zmluva o poskytnutí užívacích práv EPI
Predmetom zmluvy je poskytnutie užívacích práv k on-line EPI produktom pre HM SR BA
23.4.2018MAGTS18000233 841.00S-EPI, s. r. o.
Kúpna zmluva č. MAGTS20001346.8.2020MAGTS20001343 870.00flex-it, s.r.o.
Čiastková zmluva o dielo MsP/16/00047
Čiastková zmluva o dielo MsP/16/00047 uzatvorená 9.11.2016 medzi objednávateľom Hlavným mestom SR Bratislavou a zhotoviteľom Morez Group a.s., Nitra.
Predmetom zmluvy je rozšírenie mestského kamerového systému v MČ Lamač.
Cena za predmet zmluvy je 3874,49 eura s DPH.
10.11.2016MsP-16-000473 874.00Morez Group, a.s.

Zobrazených je 25 z celkového počtu 2133 záznamov na stránke:  

< predchádzajúca stránka  1 ... 56 57 58 59 -60- 61 62 63 64 ... 86  ďalšia stránka >
 

Zobraziť výber stĺpcov tabuľky »


Súvisiace odkazy

  • Rámcová dohoda č. Z202010476_Z
    Rámcová dohoda medzi objednávateľom Hlavným mestom SR Bratislava a dodávateľom Clean Tonery s. r. o.
    Predmet zmluvy: dodávka originál tonerov do tlačiarní, multifunkčných zariadení, kopírovacích strojov a
    faxov.
    Cena: maximálne 27 058,33 € bez DPH.
    Dátum zverejnenia: 26.05.2020.
 
 
Rozbaliť celý strom zložiek dokumentov

Aktualizácia: 22.11.2011
Umiestnenie: Zložky dokumentov > Darovacia zmluva > Dodávateľské zmluvy > Zmluvy - tovary a služby

Zobraziť aktuálne dokumenty | archív dokumentov | dokumenty vrátane archívu

Zobraziť vyhľadávací formulár »


Cesta: Titulka > Zmluvy > Dotácie, granty a úvery > Úvery a NFV

Informácie v päte

Teraz ste v móde "Bez grafiky". Prepnutím do grafického zobrazenia zobrazíte štandardnej verzii webu.